Kromatikus Ujjgyakorlat II. - Gitár Egyetem - Ingyenes Online Gitáriskola
394
post-template-default,single,single-post,postid-394,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Kromatikus Ujjgyakorlat II.


Ebben a 2. kromatikus ujjgyakorlatban még szintén csak az egyes és kettes ujjunkat fogjuk használni. Ezt a videót is bátran ajánlhatom a teljesen kezdőknek is, noha érdemes több időt szánni majd a gyakorlásra.

Nyilván nem a legérdekesebb, de hidd el, hogy nagyon hasznos mindezek gyakorlása.

Valójában ez a kromatikus ujjgyakorlat az első kromatikus ujjgyakorlatra épül, és annak “tükörképe”.

Fontos, hogy ujjaid és kézjátékod elég rugalmas legyen, hogy könnyen meg tudd tanulni a különböző akkordokat és akkord váltásokat, ehhez viszont nélkülözhetetlen, hogy mindkét irányba, le is és fel is elég fürgék legyenek az ujjaid.

Ebben a videóban is pengetővel fogunk le-föl pengetni, miközben bal kezed ujjai húrról húrra haladnak. A kromatikus ujjgyakorlat II. gitárvideóban elárulok egy-két trükköt klasszikus gitárosoknak is, hogyan érdemes tartaniuk a gitárt, illetve mire figyeljetek akkor, ha a GitárEgyetem mellett zeneiskolába is jártok.

A GitárEgyetemen vannak még kromatikus ujjgyakorlatok, melyek segítenek egyre jobbá és jobbá válni a gitározásban, tehát ha ez a gyakorlat már megy, akkor javaslom, hogy nézd meg azokat is.

Jó gitározást!

KÉRLEK OSZD MEG VELÜNK KÉRDÉSEDET, VÉLEMÉNYEDET!

Ingyenes Gitár Tanfolyam Kezdőknek: Tanuld meg az alapokat 30 nap alatt

x