Alap Akkordok: E A D - Gitár Egyetem - Ingyenes Online Gitáriskola
424
post-template-default,single,single-post,postid-424,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Alap Akkordok: E A D


Ebben a videóban a kezdők is megismerkedhetnek a gitározás alapjaival, méghozzá 3 nagyon egyszerű gitárakkord formájában. Ezeket tanítom meg, hogyan kell lefogni, illetve hogyan kell váltani az egyes alapakkordok között. Tehát most begyakorolhatod az E A D alap akkordokat gitáron.

Érdemes ezeket az akkordokat is, illetve az akkordváltásokat is naponta legalább 15 percben gyakorolnod, hogy a kezed tökéletesen ráálljon arra, hogyan kell megszólaltatnod ezeket az akkordokat.

E dúrhoz 1-es, 2-es, 3-as ujjra van szükséged. A-dúrhoz és D-dúrhoz szintén, de már másik bundokra pozicionálod őket. Hogyan pontosan hova és hogyan kell megpengetni a húrokat, azt megtudhatod a videóból.

Ha már megtanulod pontosan lefogni az egyes akkordokat, akkor nem marad más hátra, mint azt gyakorolni, hogyan váltsd ezeket. Érdemes kellő időt szánni a gyakorlásra, hogy akár álmodból felébresztve is pontosan tudd, hol a helye az ujjadnak az egyes akkordok esetében. Gyakorold be minden tudott gitár pengetési móddal, hidd el, a kezed is egyre gyorsabb lesz majd!

14 hozzászólás
  • Egy Néző
    Posted at 16:13h, 15 május Válasz

    Szia! Nagyon jók a videóid!!:)

    • Ádám
      Posted at 13:43h, 07 november Válasz

      Köszönöm, örülök, hogy tetszik és hasznosnak találod! Jó gyakorlást!

  • Cseni
    Posted at 10:06h, 19 június Válasz

    Szia! A D -t lehet az egyes kettes és hármas ujjal is ( sorba 1-es- g 2-es-h 3-as-e) ???? Üdv,: Cseni 😀

    • Ádám
      Posted at 11:12h, 11 szeptember Válasz

      Szia!
      Lehetni lehet, csak sokkal nehezebb és igazából nincs sok értelme 🙂 Ádám

  • Emma
    Posted at 12:50h, 02 július Válasz

    Szia! Azt szeretném megkérdezni, hogy találtam egy Koncz Zsuzsa-s mit tehetnék érted kottát, és nem tudom, hogy mit jelent benne ez a jel: A0 .
    Próbáltam simán A-t játszani és Am-t is, de egyik sem stimmel. Tudnál nekem segíteni?
    Üdvözlettel Emma

    • Emma
      Posted at 12:59h, 02 július Válasz

      (bocsánat elnéztem, Halász Judit-os)

  • Fucsy
    Posted at 13:59h, 15 július Válasz

    Szia Ádám!Jók a leckéid!

    • Ádám
      Posted at 09:27h, 16 július Válasz

      Szia! 🙂
      Köszönöm, örülök, ha tetszenek!

  • Blues Akkordok II: E6 A6 | Gitár Egyetem - Ingyenes 30 Napos Gitár Tanfolyam!
    Posted at 07:13h, 27 október Válasz

    […] új akkordot fogunk megtanulni az alapakkordok közül. Egy videóban már bemutattam a dúr alap akkordok körül hármat, illetve a blues alap akkordok közül négyet. Itt megismerkedünk a moll […]

  • Mahonee
    Posted at 12:29h, 28 április Válasz

    Én a D-dúr -ba mindig belepengetem a legfelső húrt is (le-le-fel-fel-le-fel) Valahogy mindig belemegy… Az úgy jó ha a felső 2 húrt kihagyom? mert csak úgy megy sajnos, vagy van erre valami taktik, mert biztos én pengetek rosszul vagy nem tudom.

    • Ádám
      Posted at 09:35h, 29 május Válasz

      Szia, ha az elején belepengetsz, az normális kezdőknél. Érdemes gyakorolni még és tudatosítani. Egy idő után már jól fog menni! 🙂

  • Tomi
    Posted at 12:21h, 21 május Válasz

    Szia
    Jo az oldal!
    Most hogy elore haladtam megszeretnem tanulni a 8 ora munka cimu dalt,csak nem tudom mert nincs teljes video.Rakantintok a teljes videora de nincsen ottan semmi,Kerlek segits.Tovabbra is koszonom

    • Ádám
      Posted at 09:36h, 29 május Válasz

      Szia, köszönöm, hogy érdeklődsz, örülök, hogy tetszett eddig is. A teljes dalt mindennel együtt a Gitároktatás Kezdőknek I. DVD tanfolyamon tudod megtanulni sok más híres dal mellett. Megrendelni is azon a linken tudod.

  • ákos
    Posted at 08:08h, 23 augusztus Válasz

    szia ádám, mért van az,hogy d húrt ha simán lefogom,akk szépen szól,ha pedig e akkordként fogom le akkor viszont meg se szólal,pedig ugyanúgy fogom le

KÉRLEK OSZD MEG VELÜNK KÉRDÉSEDET, VÉLEMÉNYEDET!

Ingyenes Gitár Tanfolyam Kezdőknek: Tanuld meg az alapokat 30 nap alatt

x